• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
31 Mar, 2023

Klachtenprocedure

Indien u klachten heeft over het naleven van de veiligheidseisen op onze accommodatie horen we dat graag zo spoedig mogelijk. Op deze wijze kunnen we een onveilige situatie snel oplossen. Alle klachten behandelen wij op dezelfde manier:

    • Dien uw klacht mondeling in bij uw instructeur
    • Indien de klacht niet naar behoren wordt afgehandeld, dan kunt u uw klacht binnen twee weken schriftelijk indienen bij : Manege De Groote Wielen, Laaghemaal 50, 5247 NP Rosmalen.

De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem worden ingediend. Binnen twee weken ontvangt u schriftelijk een antwoord van of namens de manege eigenaar.

Indien u zich niet kunt vinden in het antwoord of u heeft klachten over aangelegenheden rondom veiligheid en/of het veiligheidscertificaat in het algemeen, en kunt u hierover geen overeenstemming bereiken met de eigenaar, dan kunt u deze uitsluitend schriftelijk en niet anoniem indienen bij het Keurmerkinstituut, Postbus 45 , 2700 AA Zoetermeer. Het Keurmerkinstituut zal u binnen twee weken informeren over de wijze waarop uw klacht wordt behandeld.

Onze Manege

  • Manege De Groote Wielen

Foto impressie

Algemene Info

  • Privacy policy vd Manege +

    In het tabblad Manege Info onder het kopje Privacy Policy kunt u ons beleid hierin nalezen.
  • Veilige Manege +

    Onze Manege is een veilige manege en daar zijn we trots op. Lees meer hierover bij de tab Veiligheid.
  • Kleding voorschriften +

    Tijdens wedstrijden rijden we in wedstrijd tenue, dit kan zijn het officiele KNHS tenue of het Manege tenue. Zie wedstrijdinfo.
  • 1